Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

KUBOTA GT-3

Τεχνικά χαρακτηριστικά του trakter KUBOTA GT-3
Διαστάσεις : 
Μήκος 2, 50 μ 
Πλάτος 1, 15 μ 
Ύψος 1, 45 μ
Υδραυλικό τιμόνι
Ολικό πλάτος φρέζας : 1,65μ
Πλάτος οργώματος : 1, 50μ
Κύλινδροι : 3
Μετάδοση : Μηχανική
Ταχύτητες : 6 Εμπρός + 2 Όπισθεν  
Άξονας μετάδοσης της κίνησης (pto) : Δεξιόστροφο, (3) τρία στάδια
Διάμετρος PTO : 1" 3/8 χιλ.
Διαστάσεις εμπρόσθιων ελαστικών : 6-14
Διαστάσεις οπίσθιων ελαστικών : 8,3-24
Για παροχή περισσότερων λεπτομερειών επικοινωνήστε στα τηλέψωνα : 2310684949 & 6944648767 - 2105157390 & 6978211934
KUBOTA GT-3
KUBOTA GT-3
Πλάγια πίσω όψη του KUBOTA GT-3
Πλάγια πίσω όψη του KUBOTA GT-3
Κάθισμα - Χειριστήρια  του KUBOTA GT-3
Κάθισμα - Χειριστήρια  του KUBOTA GT-3
Σύνδεσμος 3 σημείων του KUBOTA GT-3
Σύνδεσμος 3 σημείων του KUBOTA GT-3

Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Οι δοκιμές των Ιαπωνικών τρακτέρ (μέρος β΄)

Για την υποστήριξη της θέσης που εκφράσαμε στην προηγούμενη δημοσίευση, δηλαδή « να επιμένουμε στην εισαγωγή μικρών μεταχειρισμένων τρακτέρ που κατασκευάζονται στην Ιαπωνία για την εσωτερική Ιαπωνική αγορά  » παραθέτουμε τα παρακάτω ως επιχειρήματα, τα οποία θέτουμε στην κρίση σας προκειμένου να τα λάβετε υπόψη σας σε τυχόν μελλοντική επιλογή. Κρίσιμο στοιχείο θεωρούμε το ρόλο και τους  στόχους των επίσημων δοκιμών που πραγματοποιούνται από το ινστιτούτο Γεωργικών Μηχανών "IAM-BRAIN" για τα γεωργικά μηχανήματα KUBOTA ISEKI YANMAR MITSUBISHI SHIBAURA HINOMOTO που παράγονται αποκλειστικά για την εσωτερική αγορά της Ιαπωνίας σε σύγκριση μ’ αυτά που κατασκευάζονται για να εξαχθούν σε άλλες χώρες. Έτσι λοιπόν προτού κυκλοφορήσει στο εμπόριο ένα καινούργιο μοντέλο που προορίζεται για την εσωτερική αγορά η εταιρία αποστέλλει δειγματοληπτικά ένα τεμάχιο στο ινστιτούτο Γεωργικών Μηχανών προκειμένου να υποβληθεί σε τεστ. Εδώ μεταξύ των άλλων έχουμε δύο δοκιμές που είναι μοναδικές αλλά και προαπαιτούμενες για την κυκλοφορία τους στην Ιαπωνική αγορά :
  • η πρώτη αφορά τη στεγανότητα, επειδή τα τρακτεράκια χρησιμοποιούνται συνήθως για εργασίες σε ορυζώνες, το νερό που τυχόν εισέρχεται στα μηχανικά μέρη καθίσταται σημαντική παράμετρος απόδοσης και ανθεκτικότητας. Γι αυτό στη δοκιμή αυτή το τρακτέρ λειτουργεί για δύο ώρες μέσα σε μια δεξαμενή νερού με χώμα  προκειμένου να διαπιστωθεί η ποσότητα της διείσδυσης νερού.
  • Η δεύτερη αφορά τη δοκιμή αντοχής της ισχύος για τη συνεχή λειτουργία του ελκυστήρα πραγματοποιείται λαμβάνοντας υπόψη την υψηλή συχνότητα της χρήσης του μηχανήματος λόγω της ιδιομορφίας των αγροτεμαχίων (στενά & μικρά σε έκταση) στην Ιαπωνία.
Οι δύο αυτές δοκιμές λόγω της υπέρμετρης καταπόνησης που υφίστανται τα εν λόγω αγροτικά μηχανήματα τα καθιστούν ισχυρότερα και ανθεκτικότερα των υπολοίπων τύπων που προορίζονται για απ’ ευθείας εξαγωγή επίσης αυτές οι δοκιμές δεν περιλαμβάνονται σε εκείνες που πραγματοποιούνται κατά κώδικα OECD
Γι αυτό κατά την άποψη μας πλεονεκτούν !!!